السكر بقى غالى
ما هو كل شئ فى العالى
وبيقلك السكر ضرره كبير
خلاص نستغنى عنه ويبقى توفير
ماهو غصبا عنك لازم تتحمل
ولو قلت لأ لازم تحاسب و تفرمل
لا هتقدر تستحمل ولا هتقدر تكمل
وعن حياتك عيشها و قضيها
احمد ربك انك ساكن فيها
بيرمولك فتافيت وعايش بيها
ممكن بكره اللقمه مش تلاقيها
قادر ربك من عنده يسويها
وان دماغك لفت فوقها وصحيها
لان الغلابه بتقلك ازمه وبنعديها
خلاص الي يسرى عليهم يسري علينا
ربنا يفك الهم والكروبات
ويصلح حالنا وتبعد عنا الازمات
بقلم :محمد فارس
ما هو كل شئ فى العالى
وبيقلك السكر ضرره كبير
خلاص نستغنى عنه ويبقى توفير
ماهو غصبا عنك لازم تتحمل
ولو قلت لأ لازم تحاسب و تفرمل
لا هتقدر تستحمل ولا هتقدر تكمل
وعن حياتك عيشها و قضيها
احمد ربك انك ساكن فيها
بيرمولك فتافيت وعايش بيها
ممكن بكره اللقمه مش تلاقيها
قادر ربك من عنده يسويها
وان دماغك لفت فوقها وصحيها
لان الغلابه بتقلك ازمه وبنعديها
خلاص الي يسرى عليهم يسري علينا
ربنا يفك الهم والكروبات
ويصلح حالنا وتبعد عنا الازمات
بقلم :محمد فارس
