الثلاثاء، 11 أكتوبر 2016

محمد فارس

أزمة سكر

السكر بقى   غالى
ما هو كل شئ فى العالى
وبيقلك السكر ضرره كبير
خلاص نستغنى عنه ويبقى توفير
ماهو غصبا عنك لازم تتحمل
ولو قلت لأ لازم تحاسب و تفرمل
لا هتقدر تستحمل ولا هتقدر تكمل
وعن حياتك عيشها و قضيها
احمد ربك انك ساكن فيها
 بيرمولك  فتافيت وعايش بيها
ممكن بكره اللقمه مش تلاقيها
قادر ربك من عنده يسويها
وان دماغك لفت فوقها وصحيها
لان الغلابه بتقلك ازمه وبنعديها
خلاص الي يسرى عليهم يسري علينا
ربنا يفك الهم والكروبات
ويصلح حالنا وتبعد عنا الازمات

بقلم :محمد فارس


محمد فارس

About محمد فارس -

هنا تكتب وصفك

Subscribe to this Blog via Email :